Sider

29.04.2016

Bands of L.A. belte i den fineste rosafargen

Innlegget inneholder sponsede produkter
Photos: ladybird
Jeg digger Bands of L.A. beltene mine. De brukes rundt livet, hengende på hofta og i håret. Og dette er nok favoritten min, det er nemlig i en av de kuleste fargene jeg vet om -  en slags neonlignende rosafarge. Helt perfekt mot sommerbrun hud. Nå gjelder det bare å jobbe med sistnevnte.

Bands og L.A. kan du blant annet få tak i hos Zuzanna G.


For my international readers
I love my belts from Bands of L.A. And this is the absolute favorite. It comes in one of my favorite colors, a neon pink. How cool is that color? Think denim, sunkissed skin and saltwater hair - and this belt. Ahhhh...I love this look!

You can get your Bands of L.A. belts at Zuzanna G.

1 kommentar :

Hanne sa...

Utrolig kult altså, spesielt i den fargen:) Tror jeg må få kjøpt et sånt et, og så får vi håpe at den sommerbrune huden også kommer etterhvert ;) Takk for en fin blogg, og ha en fin dag:)

//Hanne