Sider

17.01.2016

En glemt favoritt - Exuviance Ultra Restorative Creme

Photos: ladybird
Den vinterkulda vi har hatt de siste dagene, den gjør noe med huden. Over natten ble huden tørr og trengte sårt litt ekstra pleie. Da kom jeg på en gammel favoritt, og stakk innom hudpleieren og kjøpte en tube. Ultra Restorative Creme fra Exuviance er en tykk, balm-aktig krem som gir masse fukt og pleie. Den er helt perfekt i kulda, super som nattkrem, og som dagkrem de dagene huden din trenger ekstra omsorg. Lignende kremer er ofte veldig fete og etterlater en fet, blank hinne på huden. Denne er helt annerledes, og det er mye av grunnen til at jeg elsker den. Kremen har en balm-aktig konsistens som etterlater en fløyelsmyk følelse på huden og en fin matt, men samtidig frisk overflate. 

En all-time favoritt som trekkes frem i lyset igjen, hvordan kunne jeg i det hele tatt glemme denne?

Selges hos utvalgte hudpleiere og blant annet hos blivakker.no og beautynett.no

For all the international beauty junkies reading my blog
The cold has been harsh in Norway lately. And my skin has really taken it's toll. Then I suddenly remembered an old favorite that is perfect in this cold weather - Ultra Restorative Creme from Exuviance. I popped by the nearest skincare clinic selling Exuviance and picked up a tube. How could I ever forget about this? It's perfect for cold weather, perfect as a night cream and even as a day cream those days your skin is in need for the little extra. It's deeply hydrating and nourish the skin. It even restore damages in the skin and leaves it healthier, hydrated and more even. I love the fact that ii's no one of those greasy creams, it's more like a balm - leaving the skin superfresh and plump!

1 kommentar :

Anonym sa...

Tusen takk for tips! Ansiktet mitt trenger sårt littt ekstra pleie, så tror jeg prøver denne..selv om jeg helst skulle hatt en som er økologisk.. :) Øyenskyggen litt lenger ned frister også:)