Sider

15.12.2015

Et tips fra en småbarnsmor: sitronsåpe

Photos: ladybird
Velkommen til husmorbloggen! Altså, hvem hadde trodd at jeg skulle blogge om flekkfjerner. Men hva skal man si, å få baby innebærer en hel del nye ting, og noen åpenbaringer på både den ene og andre måten. Et produkt jeg ikke visste eksisterte, som jeg har blitt veldig glad i, er denne sitronsåpen. Da jeg gikk gravid så hørte jeg hele tiden mammaklanen snakket om denne sitronsåpen som skulle være såååå genial på flekker - den skulle fjerne både blåbærflekker, tranflekker, flekker fra uhell med bleia og til og med rødvin fra en ammefri kveld. Til og med mannen hadde hørt om denne såpen som vi bare måtte ha. Så jeg måtte jo nesten kjøpe en slik en da. 

Og vet du hva, den er faktisk ganske så genial! Nå har jeg riktignok ikke fått testet den på vanskelige matflekker på små babyklær, siden det nesten bare går i morsmelk så langt, men den funker som fy på tran og de derre uhellene. For tro meg, det blir noen av de.

Sitronsåpen er fra Troll og jeg kjøpte den på vår lokale Babyshop.


For My International Readers
I didn't think I was going to write about a spot remover on the blog. But it seems that is what can happen when you get a baby. Cause a baby is certainly equal some quite difficult spots on those tiny, cute wool clothes. And then what to do? Luckily a lot of mums out there had kept telling me about this a-m-a-z-i-n-g soap through my pregnancy. Yes, that is what they said. So I had to get it then. And what to say, it is good - really good! It easily handle those spots that I thought would totally destroy my baby's little pants and bodys. It's called "sitronsåpe" and is made by this Norwegian brand called Troll.


Ingen kommentarer :