Sider

20.09.2015

Rask og god ansiktsrens - for mammaer og busy damer

Photos: ladybird
Tid til egenpleie har gått betraktelig ned etter at det kom en liten frøken inn i livet mitt. Og det er nå helt greit, men det krever litt enkle og gode løsninger! Når tiden er veldig knapp så tyr jeg til en gammel favoritt - Bioderma H20 Solution Micellaire. En favoritt fra de franske apotekene. Denne hamstrer jeg alltid når jeg er ute og reiser. Det er en veldig effektiv og mild rens som har konsistens som vann, litt av denne på bomullspads fjerner all makeup og smuss. En favoritt hos make up artister, modeller - og et sliten mammatryne.

2 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Det er akkurat noe slikt jeg trenger! Er det mulig å få bestilt produktet eller må jeg vente til jeg skal til Paris i juni? :p

Ladybird sa...

Luisa: Denne er perfekt for oss som må bruke tiden på de søte små ;-) Jeg kjøper den alltid når jeg er ute og reiser, rimeligst er den selvfølgelig i Frankrike. Men du kan også kjøpe den på nettbutikker som strawberrynet og feelunique :-)