Sider

20.09.2015

190915 - blå ringer under øynene og et trøtt tryne

Photo: ladybird
Sannheten er at mammalivet fører med seg mang en gjesp, blå ringer under øynene og kaffekopp etter kaffekopp. Det blir ikke alltid like mange timer søvn. Men slik er det, og det er helt ok - c'est la vie!
 Jeg har alltid syntes at ting blir litt lettere når man kler seg litt opp, formen min blir sjelden noe bedre av å bare bli værende i pysjbuksa hele dagen. Så da ble det skjørt og en av de nye toppene i går.

Topp/Gina Tricot, skjørt/H&M, strømpebukser/Calvin Klein

3 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Caliente mami! Og jeg er helt enig med deg, man tar dagen på en helt annen måte når man faktisk kler seg ordentlig og fikser seg litt ekstra ;)

Heidi sa...

Kjempefint skjørt!! Hvor er kjedene dine fra? :)

Ladybird sa...

Luisa: Gracias chica ;-) Man må bare kle seg litt opp innimellom. Hadde jeg tatt på morgenkåpe og tøfler hver dag så hadde jeg dovnet litt bort. Godt å komme seg i ordentlige klær og få noe ut av dagene :-)

Heidi: Tusen takk! Kjedene er fra Efva Attling :-)