Sider

31.07.2015

C - rent uten unødvendig kjemikaler og kunstige stoffer

Photos: ladybird
Jeg prøver å være bevisst når jeg velger hvilke produkter jeg smører på huden eller bruker i hjemmet. Og man blir nok litt ekstra nøye når man venter et lite barn. Tanken på en liten krabat som skal krype rundt på gulvet og putte alt i munnen gjør at man tenker litt på hva man faktisk har vasket det gulvet med, eller hva sprinklene i senga hennes er vasket med, eller stellematta. Man vil jo ikke at den lille, eller noen andre skal få i seg masse unødvendige giftstoffer i sitt eget hjem. 

Norske Caroline Heyerdahl har lansert en helt egen serie vaskemidler, som er effektive og trygge - uten masse unødvendige tilsetningsstoffer og giftstoffer. Et litt renere og tryggere valg når man vil ha det rent! Så langt har jeg testet ut denne "all purpose" husvasken med agurk og mynte lukt. Og den gjør akkurat det den lover, den gjør skånsomt og effektivt og lukter utrolig fresht! Jeg elsker nemlig lukten av nyvasket hus, men synes en del lukter noen ganger kan virke veldig kunstige og lukter litt mye. Denne lukter diskret, men friskt og rent. Jeg kjøpte denne på en butikk som heter No3 på Gjøvik, men de har produktene i en rekke butikker rundt omkring i landet - sjekk ut forhandlerlisten på C sin hjemmeside.

Ingen kommentarer :