Sider

08.05.2015

Gramercy Park, Bangkok

Drinker med utsikt over Bangkok sin skyline


Mocktails for mummy
Ta den overgrodde smale trappen en etasje ned...
...Og du finner Above Eleven

Jeg har en god venninne som er halvt thailandsk og nylig bodde en periode i Bangkok. Da hun hørte at vi skulle innom byen noen dager så tipset hun meg om sin favoritt-rooftopbar i byen. Gramercy Park i 34 etasje på toppen av Fraser Suites i Soi 11. En litt mindre rooftopbar med masse sjel og digge spillelister, man får nesten litt New York vibber. Og veldig gode mocktails hadde de også, perfelt for en vordende mamma! Vi falt pladask for plassen og ble sittende der lenge og nyte utsikten over denne vibrerende byen, drinkene og selskapet. 

Gramercy Park har litt mer sjel enn de store og veldig berømte rooftop-barene man ser i alle filmer, slik som for eksempel Banyan Tree. Spør du meg, så er ofte disse små skatten et langt bedre valg. Ta gjerne middagen en trapp ned for Gramercy Park, der i 33 etasje finner du nemlig Above Eleven, en digg restaurant med nesten like god utsikt og deilig mat med en smak av det bolivianske kjøkkenet. Vi hadde spist før vi tok turen til Gramercy Park, så vi sparer besøket på Above Eleven til neste gang.

Takk Linda, jeg tror du viste at jeg kom til å elske denne plassen!

Ingen kommentarer :