Sider

27.03.2015

Pakkingen har startet...

Photos: ladybird
Det er enda noen dager til vi skal reise på babymoon, men denne gangen starter jeg pakkingen litt tidligere enn vanlig. Jeg aner jo ikke hvilke sommerklær som jeg faktisk får på meg, så alt må prøves og eventuelt nytt må rekkes å kjøpes inn. Men noen ting er allerede sikret en plass:
-  deilige Missoni håndkler i friske farger
- solkrem (denne fra Coola har jeg ikke testet før, men hørt veldig mye bra om den)
- en stor shopper fra DAY Birger et Mikkelsen - perfekt både på stranda og på flyreisen
- noen av mine sommerfavoritter på kjolefronten, som jeg garantert kommer inn i
- øreringer fra Thomas Sabo, øreringer og store øredobber er en sommergreie for min del

Så gjenstår det bare å prøve på seg resten og se om det er plass til bumpen!

Ingen kommentarer :