Sider

17.02.2015

Kokos for håret


Noen ganger er det greit å gå tilbake til det enkle. Håret mitt er av den litt tørrere typen, uansett hvor mye jeg kurer og pleier det. Og nå som jeg er gravid så har det blitt litt ekstra uregjerlig, noe som visstnok er helt normalt. For å gi det litt ekstra pleie i det siste så har jeg smurt kokosolje i hårtuppene en times tid før jeg har dusjet (shampooner gjerne håret to ganger for å få ut all oljen slik at det ikke blir fett). Og kokosoljen har faktisk roet ned håret og gjort det både blankere og mykere. 

Jeg har jo mange ganger hørt at kokosolje skal være fint for så mye, men har først testet det i håret nå - det kunne jeg med fordel gjort tidligere!

2 kommentarer :

Helene sa...

Jeg pleier å ha kokosolje i hestehalen når jeg trener! Jeg setter det opp, kliner oljen i håret og fletter det. Varmen under trening gjør at oljen trekker lengere inn i håret :)

Camilla sa...

Tipp topp tips! lagde forresten din grønne juice til frokost i dag. Kjempe god!