Sider

22.12.2014

Noen favoritter fra sminkepungen

Photos: ladybird
Jeg er ikke noe geni når det kommer til å legge øyeskygge. Derfor må jeg ha skygger som er enkle å legge (det må være rom for å kunne "klatte på"), farger som er lette å bruke og holdbarhet er selvfølgelig et must. Jeg har også funnet ut at øyeskygge med shimmer er langt mer tilgivende enn matte øyeskygger, samtidif som jeg synes det gir en freshere look. MAC og Youngblood er to favoritter, MAC har utrolig god kvalitet og noen helt fantastiske farger og Youngblood har paletter med farger som faktisk funker, som regel er det to fine og to som jeg ikke kan bruke til noe.

Det siste året har Naked Lunch og Satin Taupe fra MAC vært to storfavoritter, og de har i det siste fått følge av Youngblood sin palett "Eternity". Fine øyeskygger som de fleste kan klare å legge!

Ingen kommentarer :