Sider

30.11.2014

Duften av juletre

Photos: ladybird
Jeg har allerede startet å snike inn litt jul i heimen, men nå er det 1.advent og da er det virkelig lov. To favoritter denne julen er små vartre i vase, med rot og det hele og Voluspa sitt julelys "Spruce Cuttings". Veldig mange julelys dufter søt og krydret, men dette er hel annerledes og veldig deilig - det lukter rett og slett av bartre - lukten av juletre som akkurat er tatt i hus. Et friskt alternativ til de mer krydrede duftene. 

Jeg kjøpte lyset på nettbutikken der jeg jobber, og denne typen er dessverre utsolgt allerede. men du kan fortsatt finne fine sett med alle de tre juleduftene til Voluspa, og i dag er det faktisk 20% på alle varene på frokenpedersen.no. Bare et lite tips!

3 kommentarer :

Beate sa...

Hei
Off topic, men har lest at du har mye fra Kashmina. Vet du om det er stor forskjell på classic skjerfene og signaturskjerfene. Er det bare signaturskjerf som du har bilder av på bloggen. På målene ser signaturskjerfet veldig stort ut, men det er kanskje så mykt at det likevel ikke blir så voldsomt. Takker for svar . Julegavehandler :)

Ladybird sa...

Hei Beate! Jeg har faktisk bare signaturskjerfene og et mindre herreskjerf, så jeg er ikke sikker på størrelsen på Classic. Meeeen, jeg kan si deg at jeg ikke synes Signatur er for stort. jeg har også Holzweiler sine Dipper-skjerf, og disse synes jeg egentlig er for store. Signaturskjerfene blir også mykere og mykere jo mer du bruker de, så de vil dermed falle bittelitt mer sammen etterhvert :-) Og nei, det er ikke et voldsomt skjerf. jeg går lite i skjerf, derfor liker jeg ikke når de blir for massive.

beate sa...

Tusen takk for svar. Da ble det signatur på meg og et vinrødt herreskjerf til kjæresten.