Sider

30.09.2014

Ordning&Reda i badehyllene

Sorte trådkurver fra Søstrene Grene holder orden på min daglige hudpleie! (Ja, jeg elsker Exuviance og Elixir!)
Pappboksen som var utenpå et av mine mange Voluspa duftlys får fungere som børsteholder. Børster tar jo så enormt med plass når de ligger!
En liten bronsefarget bolle holder orden på alle småflaskene og småkrukkene.
Et gammelt og utbrent Voluspa duftlysglass holder orden på q-tips.
Jeg elsker plexibokser! Denne typen kjøpte jeg på Søstrene Grene, de har også mange fine plexibokser på Åhlens. Her er strikker og hårspenner samlet, så slipper de å slenge rundt.
Photos: ladybird
Derre fikk en liten sniktitt på ryddeplanene mine for baderomsskapet i helgen - da jeg delte noen av hjelperne som skulle sørge for ordning & reda.

Og her ser dere resultatet! Deilig å få organisert ting og ryddet opp, nå er det faktisk veldig gøy å åpne døren på baderomsskapet.

2 kommentarer :

Nanne sa...

Så fiiiint :) Takk for inspirasjon!

Ladybird sa...

Karianne: Takk! Det var veldig deilig å få ryddet opp, liker system på sakene ;-)