Sider

14.07.2014

Bikiniknuter

Photos: ladybird
 Jeg er ikke mye til båtjente, så de eneste knutene jeg øver på i disse dager er bikiniknuter. Går veldig ofte i trekantbikini eller en lignende modell som skal knytes i nakken og bakpå ryggen. Men jeg blir litt lei de ordinære knutene og liker å variere.

På det første bildet ser du bare to forslag på hvor man kan ha knuten, man trenger ikke nødvendigvis ha den midt bak hele tiden. Man kan også ha den i midten foran!
På det nederste bilder ser dere tre måter jeg liker å variere skulderstroppene. Enten  som bh-stropper, tvinnet eller i kryss. Også glemte jeg helt en variant, i en v. Da knyter man sammen begge endene fra skulderstroppene i den store knuten midt bak, slik at de danner en v.

Ta en titt på min instagramprofil for noen varianter av bikiniknuter @ladybirdsnest

Har du noen flere varianter jeg bør teste?

Ingen kommentarer :