Sider

27.06.2014

Ladybird tester kultproduktet Caudalíe Beauty Elixir

Photos: ladybird
Beauty Elixir fra Caudalié er et av disse kultproduktene som enhver produktjunkie kjenner til. Et typisk produkt som man må handle med seg hjem fra Paris, eller eventuelt en Sephora-butikk hvor enn du måtta være.

Denne sprayen inneholder kan brukes til så mangt - til å sette make up, til å friske opp make up'en etter en lang dag, for å gi fukt til et fjes som har sittet foran PC'en hele dagen, som en toner, som et serum, på flyreise, ja bruksområdene er mange! Før jeg testet denne så var jeg jo litt usikker på hva som kunne gjøre denne så fantastisk i forhold til andre lignende sprayer. Og det første som slo meg var at hvis man ser litt nøye på flasken så ser man noe som ligner på små oljedråper på toppen av innholdet. Det i seg selv er jo ganske digg spør du meg (oljefreak...yes!). Vanlige type fuktsprayer virker ofte veldig forfriskende med en gang, men så virker de nesten mer uttørrende enn fuktgivende (vann i seg selv er jo ganske uttørrende på huden). Derfor var det stor tommel opp for en blanding som innholdt litt olje, det virker mer pleiende for huden. For det er virkelig noe ekstra deilig med denne sprayen, jeg føler meg faktisk mye piggere med en gang jeg har brukt den. Den føles deilig på huden, den lukter friskt og naturlig. Og jeg synes den gir en fin glød! Så ja, den er faktisk et av disse kultproduktene som er verdt å bruke penger på!

Den er også basert på naturlige ingredienser, den inneholder ikke parabener, er selvfølgelig ikke testet på dyr.

Ingen kommentarer :