Sider

27.05.2014

Yankees and Rangers

Photos: ladybird
Det var ikke mye som sto på shoppinglista da jeg dro til New York, vi ville nemlig bruke mesteparten av tiden på å suge inn energien i byen, spise og kose oss. men noen ting sto på lista, blant annet Yankees cap. Etter min mening, og helt sikkert veldig mange andre, den ultimate capsen. Jeg trengte sårt en ny, siden min forrige Yankees cap har vært med på litt for mange løpeturer. Kjøpte en klassisk blå, og likte den helsorte - litt mer chic. Og siden vi var på hockeymatch og så Zucca spille for Rangers i sluttspillet (storkamper er så gøy, jeg klarer ikke sitte rolig i setet og huier og skriker) så ble det jammen en Rangers cap og.

2 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Jeg liker suvenirene dine :)

Ladybird sa...

Luisa: Ja, sant! Capser må man jo kjøpe når man er i NY ;-)