Sider

21.04.2014

Youngblood Lunar Dust - påskesol i boks

Photos: ladybird
Jeg har en hel bråte med Youngblood produkter i sminkepungen, de er en favoritt. Påskesola har gitt litt farge, men jeg føler meg fortsatt litt gjennomsiktig. Da er det godt med solskinn på boks. Dette bronzefargede pudderet er utrolig finkornet og gir en nydelig bronzefarget glød i ansiktet. Et lite strøk av dette på kinnbeina og jeg er klar for å møte en ny dag.

Pst! Ikke bruk for mye av slike shimmerprodukter, du vil jo ikke se ut som en diskokule heller.

4 kommentarer :

MaritBE sa...

Den så og hørtes veldig fin ut :-) Tusen takk for tipset :-)

Ladybird sa...

MaritBe: jeg er veldig glad i denne, den er som en highlighter med bronzeglød!

Anonym sa...

Hei! Måtte påpeke på en ting; Youngblood fronter seg jo som et merke som ikke bruker parabener eller andre lumske stoffer i produktene sine. Men både Methylparaben og Propylparaben som står på innholdslisten er jo "velkjente" parabener...merkelig!

Ladybird sa...

Hei anonym! Du har så sannelig helt rett! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. Må sjekke ut emballasjen på denne neste gangen jeg ser den i en butikk, krysser fingrene for at det nå er endret!