Sider

09.10.2013

Bodycon

Photos: ladybird
Jeg har så vidt nevnt for dere at The Bodycon jeans fra MiH lå i pakken fra Emmshop. Og her er den! Jeg har bodd i den siden den dumpet ned i postkassen. Den er supertight, men samtidig behagelig å ha på. Og siden glidelåsen er i siden, så sitter den hakket tightere enn andre jeans, pluss at du slipper en glidelås som spriker eller bulker seg. Det sies også at man ser ut som man er en størrelse mindre når glidelåsen sitter i siden, ikke vet jeg - men knallfin er den! En perfekt sort jeans faktisk.

Do you remember the Bodycon jeans I mentioned for you last week? Here it is. I have practically lived in it since I got it. Supertight, but still comfy. The zip is on the side, something that makes it look even tighter, it's said that it makes you look a size smaller. Anyways, it's a perfect black slim jeans.

5 kommentarer :

Herberryness sa...

Dødsfin! :) ;)

Krihal sa...

hei, er den tro mot størrelsen? mener å huske at MiH er litt store......?

Ladybird sa...

Herberryness: den er helt rå, elsker den!

Krihal: Jeg bruker den samme størrelsen i denne som resten av mine MiH jeans. Men jeg vet også at jeg har prøvd andre modeller derfra som jeg både har gått opp og ned i størrelse på. Dog, denne modellen er ganske tro i størrelse i forhold til andre merker.

MaritBE sa...

Den var utrolig fin til deg :-) Liker!

Ladybird sa...

MaritBe: Tusen takk! Og den er veldig god, det er ganske så viktig for meg :-)