Sider

08.08.2013

N.E.W.S.H.O.E.S.

 Photos: ladybird
Jeg er alltid mye på farten, så jeg blir like glad hver gang jeg kommer over flate og litt finere sko som lett kan kombineres med både bukser og kjoler. Disse fra Din Sko er simpelthen så perfekte at jeg bare måtte ha de i begge farger. Snart er høsten her og jeg gleder meg til å ta de i bruk.

I'm always on the run, so I appreciate shoes that are comfy and chic. Just like these ones from Din Sko. Can easily be paired with both pants and skirts. Perfect for Fall. So I got them in two colors.

5 kommentarer :

Lin sa...

Jeg har kjøpt noen lignende fra Geiger i brune og sliter litt med å kombinere dem med klærne mine. Håper derfor at du viser oss hvordan du styler dem ;)

Men visst er de fine!!!

Marte N. sa...

Bæææh! Jeg gikk rett i link-fella, og endte opp med å kjøpe tre par sko nå. :(

Ladybird sa...

Lin: Det kommer helt sikkert noen antrekksbilder ;-) Elsker slike type sko!

Marte N: hahaha! I know the feeling. Men disse er bankers da, du kommer til å bruke de masse! Hva mer kjøpte du?

Marte N. sa...

Leo Vans...hoho, og et par som er som Acne Pistols uten glidelåsen på siden. :P

Ladybird sa...

Marte N: De vil du garantert bli glad i frøken :-) Jeg har slitt ut endel lookalikes til Acne Pistols ;-)