Sider

29.04.2013

Syrlig og elskbar

Photos: ladybird
Jeg simpelthen elsker min nye syregrønne silkebluse fra Custommade. Den er florlett, 100% silke og i verdens fresheste farge. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg vil kalel den grønn eller gul. Tror jeg går for syregrønn. Elsker denne fargetonen, uansett hva dere velger å kalle den. Til å være en så sær farge så er den utrolig anvendelig, jeg synes den funker med nesten alt av farger.
Blusen er fra Custommade, som har veldig mye fint om dagen, og jeg plukket den opp på Emmshop.

I don't know if I should call it green or yellow. I think I'll go for acidgreen. Anyways, it's the most amazing blouse in seen in a long time. I just adore this color! It's sheer, 100% silk and I love the fact that this color looks good with nearly anything. A new wardrobe favorite that always will brighten up my day.
The blouse is from Custommade and I picked it up at Emmshop.

Ingen kommentarer :