Sider

20.03.2013

Funky hengere

Photos: ladybird
Når man flytter inn i ny leilighet så byr det på nye muligheter, som et eget garderoberom! Gjett om jeg koser meg med det prosjektet. Nylig fant jeg disse fine hengerne fra Åhlens, fargerike og fine og veldig praktiske siden de er lette og ikke tar så mye plass. Billige er de og, 8 stykk for 29,- 

Moving into a new apartment bring some really good things, like an own room for my wardrobe! I am sooo looking forward to get everything in place. These hangers will keep it tidy and look cool at the same time.

3 kommentarer :

MaritBE sa...

åh, de var supersøte!! Herlig ;-) Takk for tipset ;-)

Luisa Fernanda del Mar sa...

De er så kule! Jeg har så lyst på slike, men så har jeg også kjøpt så mange hengere i tre fra før, hva skal jeg liksom gjøre med dem? Disse er perfekte, de tar jo ingenting plass aka plass til mer klær haha ;)

Simone sa...

Sååååå fiiiine! Sånt blir jeg glad av!