Sider

26.02.2013

Sooo Busy, SOOOO HAPPY!


Puh! Her går det jammen meg unna. Den siste uken har vi flyttet ut fra en leilighet, inn i en annen og denne har vi nå begynt å male. Og torsdag reiser vi til Barcelona! Så akkurat nå sitter jeg i en stur overfylt av esker og med to madrasser på gulvet. Men jeg er glad, superglad! For det blir jo så fint. Lover dere litt sniktitting i nykåken etterhvert, men først skal dere få følge meg til Barcelona!
(For hverdagslige oppdateringer, sjekk instagrammen min - ladybirdsnest)

Puhhhh! Could a week be more hectic? The last 6 days we've moved out from one apartment, in to our new one, we've started painting all the walls and roofs...and we're heading for Barcelona the day after tomorrow. Busy, huh? Yes, indeed. But so happy as well. This is gonna be great!
 Wanna follow my weekend in Barcelona? Stay tuned, there are gonna be some Barcelonabloging the next days. You can also find me on instagram - ladybirdsnest.

1 kommentar :

Thess sa...

Gleder meg til å følge deg i Barcelona! Har du lyst til å sjekke ut en blogg med fokus på sunn mat, så stikk innom hos meg. Jeg har akkurat startet opp, men flere oppskrifter kommer løpende:D www.greenattraction.net