Sider

20.01.2013

Følg meg på en Barcelonaweekend og vinn reise?






Photos: ladybird på instagram
Vil du ha mine beste Barcelonatips, der jeg reiser til Barca og blogger derfra? Da må du stemme meg frem i "Vinn din drømmereise" konkurransen til Expedia.no som varer til og med tirsdag. Jeg har laget en reiseplan på hvordan min perfekte Barcelonatur ser ut, og den håper jeg du liker og vil stemme frem! Det er ikke bare jeg som kan være den heldige vinneren av en tur, en av dere som stemmer vil også vinne 7.500,- til en reise! Juhuuuu!

Du kan gi din stemme til min Barcelonaweekend her! Du kan stemme en gang per dag. Tusen, tusen takk til alle dere som vil stemme på meg og masse, masse lykke til i konkurransen om en reisepremie!

I forbindelsen med denne reisekonkurransen har jeg delt mange av mine beste Barcelonatips på instagram, dere finner meg under navnet ladybirdsnest. Flere Barcelonatips fra tidligere turer finner dere ved å søke på Barcelona i søkefeltet her på bloggen.

1 kommentar :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Har stemt på deg allerede vêr du ;) Elsker tipsene dine!