Sider

15.12.2012

arnie says:

Photo: ladybird
Desember har vært kjølig sålangt, og på de kaldeste dagene har jeg tydd til genseren min fra det norske merket arnie says: Den består av blant annet alpaca- og merinoull og kvaliteten er supergod. arnie says. har gode basevarer i supre kvaliteter. Hurra for norske merker som tør å tenke kommersielt og satse på gode basevarer.

En liten fugl hvisket meg i øret at arnie says: sine varer produserer tingene sine på samme fabrikk som Prada. Jeg vet ikke om det stemmer, men det skulle ikke forundre meg.

It's been a cold december here in Norway. No surprise really. Thank god for great basics in wool from arnie says: I love this jumoer in merino and alpava, that keeps me warm on the coldest days. Hurrah for basics in good quality!

I've even heard that the arnie says: are made at the same fabric that Prada use for some of their products. Not confirmed rumour, anyone knows?

3 kommentarer :

MaritBE sa...

Jeg har ikke hørt så mye om det merket jeg, men jeg skal jammen meg sjekke det ut nå ;-)

Luisa sa...

De ser så gode ut! Åsså er de veldig fine å se på :)

Ladybird sa...

MaritBE: De har utrolig deilige basevarer, vel verdt å sjekke ut!

Luisa: De er superfine og i veldig god kvalitet, love!