Sider

03.11.2012

Vinn L'Oréal sminke

  Photo: ladybird
Denne helgen har jeg bursdag og da vanker det noen fine gaver. I den anledning er det koselig å kunne gi en liten gave til en av dere også! Jeg gir bort et sett med sminke fre L'Oréal til en av dere, det eneste du trenger å gjøre er å fortelle meg hvorfor akkurat du fortjener en liten oppmuntring i posten. Legg igjen svaret i kommentarfeltet eller send det til ladybirdsnest@hotmail.com

Sminkepakken fra L'Oréal inneholder:
 Le Blush, en aprikosfarget blush med litt gyldent shimmer.
Disco Smoking Eye Shadow, en mix av lillatoner, en gylden farge og mørk grå - perfekt for en litt råere smokey look.
Sist men ikke minst er min nye leppefavoritt, Caresse lipgloss i fargen Juliet, en herlig dyprød farge.

God helg!

This weekend I am celebrating my own Birthday. And then it's my pleasure to give a makeup kit to one of my readers. Win a L'Oréal makeup kit by telling my why you deserve a little treat. Leave your answer in the comment field or mail it to ladybirdsnest@hotmail.com

You have the chance to win:
Le Blush in Apricot
Eye Shadow in Disco Smoking
Caresse lipgloss in Juliet.

Happy weekend!



6 kommentarer :

Tuva sa...

Fordi jeg er fattig student som må prioritere mat fremfor sminke, og det er ikke alltid lett..

lilypeg sa...

Hello! I really want this make-up kit, because although I enjoy doing my make-up, I do not have a lot of money to spend on quality products :( It would be a great pleasure to try these ones out ;)

keti sa...

Det ville vært veldig fint å vinne noe, spesielt for en student midt oppi eksamensperioden, der det ikke er så mye å se frem til i hverdagen.
Og for at en slik leppestift har jeg ønsket meg lenge:)
Håper du har hatt en fantastisk bursdagsfeiring:) Fortsatt god helg:)

Janne sa...

Fordi jeg er gravid ... Og på de dagene man føler seg som en blanding av en flodhest og en elefant hadde det vært så utrolig deilig med litt ny sminke :-)

Kagina sa...

Jeg har gått med et stygt rødt utslett rundt øynene i ca 3 mnd og fant nettopp ut at det er pga jeg ikke tåler plastikk/latex! Jeg har trodd det var pga sminken min så har nesten ikke brukt noe sminke på disse tre mnd men nå har jeg endelig fått svar og da hadde det vært veldig gøy å kunne sminke meg med så fine paletter som du gir bort :) Og det hadde vært utrolig deilig med litt ny sminke i dette vintermørket! Gratulerer så mye med bursdagshelg :) Ser på instagram at mannen har vært snill med deg :) vel fortjent og velkommen tilbake til kalde norge! (kaginapina@hotmail.com)

Helle Marie sa...

Gratulerer med overstått! Jeg trenger en liten oppmuntring fordi jeg har fått påvist katteallergi, og vi har to katter som nå må få nye hjem.