Sider

31.10.2012

Kashmir beanie

Photos: ladybird
I fjor utpekte kashmir skjerfet mitt fra Kashmina seg som min høst- og vinterfavoritt i garderoben. Har man først lagt sin elsk på kashmir så er det ingen vei tilbake. Varmt, mykt og utrolig behagelig mot huden. I år har jeg blant annet oppdatert vintergarderoben med noen nye kashmirluer. Slik som denne grå ribestrikkede kashmir luen fra herrekolleksjonen til Kashima
Den er så utrolig deilig å gå med at jeg ofte har den på innendørs også -  seriøs lueforelskelse!

Last year I fell in love with my cashmerescarf from Kashmina, I used it all the time. It's still my favouritescarf and I decided to get my hands on some more cashmere items. Like this beanie from Kasminas mens collection. It's supersoft, warm and featherly light. A true favourite!

3 kommentarer :

Anonym sa...

hei... ser super fin ut denne luen. men hvilken av gråfargene er dette? de ser ikke like fine ut på nettsiden...

Ladybird sa...

Det er den mørkeste typen fra nettshoppen, jeg liker den utrolig godt! Varm, myk og utrolig fin!

myhuonglequyen sa...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.