Sider

12.09.2012

Loft

Photos: loftenberg
Jeg er svak for loftsleiligheter, de har ofte mange spennende løsninger. Denne lille leiligheten inneholder fire ting jeg er veldig glad i:
1. Trapper. Jeg elsker trapper, det er så fint.
2. Nivåforskjeller. Skaper spenning i rom.
3. Bokhyller. Det fineste møbelet som finnes.
4. Betong og røffe flater. Jeg blir aldri lei det!

I love lofts! Loftapartments always have some quirky details that I love. This little apartment have four thing that I just love:
1. Stairs. I absolutely love stairs. So beautiful.
2. Different levels. Makes the rooms more interesting.
3. Bookshelves. The most amazing furniture there is.
4. Concrete and stone materials. I never get tired!

5 kommentarer :

Anonym sa...

Så sant, så sant. Inspirasjon til 1000. Vil få berømme deg for en super blogg. Keep up the good work ★
- Snoopylicious

Mia sa...

YES please!!

Tirill sa...

Fantastisk! Jeg bor på et loft selv, men er ikke i nærheten av å ha det like stilig.

Kagina sa...

Akk for et NYDELIG loft! Digger hvordan trappa går i et med pulten og bokhyllene under, soverommet ser ut som en drøm når det er så høyt og vendt mot vinduveggen og badet! Phu love :)

Ladybird sa...

Snooplylicious: Tusen tusen takk for fine ord. Og beklager at jeg ikke har svart før nå! Elsker slik interiørinspirasjon, herlig å få litt input.

Mia: Indeed!

Tirill: Loftleiligheter har ofte en egen sjarm!

Kagina: Superfin er den, skikkelig sjarmerende! Hadde nok innredet den bittelitt røffere selv...men leilgihetene - elsk!