Sider

23.05.2012

Crochet

photo: ladybird
Det er mange som har lagt sin elsk på Toms sko. Jeg har likt konseptet, men ikke helt funnet noen modeller jeg har vært komfortabel med. Inntil nå. Denne blondemodellen hadde det lille ekstra og etter å ha prøvd den på foten så var jeg solgt. Cremefargede blonder og solbrune ben - det er sommer i et nøtteskall.

So many of you already love Toms shoes. I've always liked their way of thinking, but haven't been able to fins a pair that felt right for me. Until now. This cremecolored corchet pair is just perfect!

8 kommentarer :

Maren sa...

Heisann:)

Hvilken dagkrem bruker du over/under Supergoop?

Knallfine sko:-)

linda-mari sa...

Slike vil jeg ha også!!

Ladybird sa...

Hei Maren! Akkurat nå bruker jeg faktisk ingen dagkrem i tillegg til denne. Bruker en god olje på natten og fuktighetsserum, det ser ut til å holde for øyeblikket :)

Linda-Mari: Anbefales! Supersøte og så gode!

Lydia sa...

Åh, de var perfekte!

- L

Luisa sa...

Disse drømmer jeg om for tiden!!

Anniken, Dreaming Out Loud sa...

JA, de er så lekre! :)

Spis, løp, les sa...

De var fine! Er de gode å gå i?

Ladybird sa...

Lydia, Luisa, Anniken og Mademoiselle Karamell: En ny storfavoritt, bruker de masse!