Sider

10.04.2012

Noen ganger...

Photo: Courtney D'Alesio/Elle
Noen ganger kommer man over noen antrekk som er utrolig fine, selv om de ikke er noe du ville gått med selv. Denne sammensetningen hadde jeg mest sannsynlig følt var altfor søt når jeg fikk den på meg selv, men på denne frøkna var den bare smashing! Inspirerende.

Sometimes I stumble upon streetstyle pics that are really amazing, but not exactly something I would wear myself. I would feel to cute in this outfit, but it totally works for this girl. Love that kind of inspiration.

3 kommentarer :

Monique lund sa...

Oi - det følte jeg var veldig meg! LOVE THE BAG!

Martine sa...

Du er så herlig! Jeg er innom bloggen din selv om jeg ikke er den ivrigste til å kommentere- sjerpings fra min side! Tusen takk for kjempekoselig kommentar :) Jeg setter veldig stor pris på de fantastiske ordene dine!

Antrekket, og SPESIELT vesken, er nydelig!

Ha en fantastisk onsdag, skjønne deg! Klem fra M

Ladybird sa...

Monique: jeg kan lett se for meg at dette er veldig deg ja ;)) Du hadde kledd det!

Martine: Fineste du, det skulle da bare mangle ;)) Jeg håper du tar det til deg! Tusen takk for fine ord :)