Sider

31.03.2012

Kjærlighet til ei jakke

Photo: Balmain
Det er kanskje ikke været for tykkere jakker i Spania akkurat nå. Men det hindrer meg ikke i å falle hodestups for denne fantastiske godbiten av en jakke fra Pierre Balmain. Det der er jakke perfeksjon. Og jeg kan lett rydde plass til den i garderoben. Spørs vel om det blir ganske romslig i lommeboka og hvis jeg skal ta med den der hjem...hjertesukk

It's not exactly weather for these kind of jackets in Spain right no. But that doesn't stop me from having a HUGE crush on this jacket. It's perfect, isn't it?! I'm in love. For sure. Pierre Balmain, what do I have to do to bring this darling home?!

2 kommentarer :

Nanne sa...

Herlig jakke, da! Det går an å forelske seg i klær - jeg har et kjempecrush på en jakke fra Zara for tiden! Den er heldigvis snillere for lommeboka:)

Ladybird sa...

Nanne: Det er helt sant, det går ann ;) Jeg har enda ikke glemt denne herligheten! Zara har heldigvis litt snillere priser, så der er det mer fornuftig å forelske seg ;))