Sider

14.03.2012

H2O

Photo: ladybird
En av storfavorittene på baderomshylla er rensen fra Bioderma. Jeg har hatt både den rosa varianten, som mange av dere sikkert er bedre kjent med, og nå den grønne. Den rosa er for sensitiv hud og den grønne for kombinert hud, men helt ærlig - jeg merker ikke den helt store forskjellen. Begge er like fantastiske på å fjerne sminke og utrolig drøye. Jeg har pleid å hamstre med meg denne rensen når jeg har vært ute og reist, men her nede i Spania finnes den heldigvis på de fleste apotek. Hurra!
Neste gang du er på farten og ser H2O rensen fra Bioderma så bør du ta med deg en flaske, det er ikke uten grunn at det er en av verdens mest omtalte renseprodukter, og en storfavoritt backstage og hos make up artister.

I guess you've seen this one before, at least the pink version of it! The H2O Cleanser from Bioderma is a cult product, written about thousands of times, loved by most make up artists and seen backstage at nearly every fashion show there is. It's super gentle, yet super effective. And it lasts for ages, and guess what - it's affordable as well. What is not to love?
I've always used the pink version, for sensitive skin, but they were out of stock at my pharmacy, so last time I got this green one. It's said to be for those with combination skin, but frankly I really don't feel any difference between the green and the pink one. They are just amazing both of them!

4 kommentarer :

anita_senorita sa...

skal til barclona om en mnd, da må jeg innom et apotek så jeg får testa denne :)

Ladybird sa...

Anita_Senorita: den bør du absolutt teste ut, den er en av få produkter jeg kjøper igjen og igjen :) God tur!

Anonym sa...

hvordan skal den brukes?

Ladybird sa...

Anonym: Enkelt og greit, man påfører litt på en bomullspad som man deretter bruker på huden :)