Sider

04.02.2012

S.H.O.E.L.O.V.E.

Photos: ladybird
For en god stund tilbake sto jeg med disse godbitene i hendene på Zara i Bogstadveien. De ble ikke med hjem den dagen. Og det angret jeg lenge på.
I dag stakk jeg innom en Zara butikk her i Alicante. der sto det et par igjen. I min størrelse. På salg. Jeg betalte latterlige 17 euro for disse godbitene. 
Noen ganger er man bare heldig!

Earlier this winter, when I still lived in Oslo, I held these beauty in my hands. Then I sat them back in the shelf and left the Zara store. I never got why!
But sometimes you are lucky. Like today, when I walked into a Zara store in alicante and saw these ones. One pair left. In my size. On sale. I got them for 17 euro.
One of those days. One happy girl.

8 kommentarer :

Cecilie sa...

ååh nå ble jeg litt sjalu hehe gule heels er veldig lekkert!!! Kupp!

Anonym sa...

Hei
Hva er den bakgrunnen på bildene her? ser ut som en lekker sengegavl?

Ladybird sa...

Cecilie: kjempekupp, jeg er storfornøyd! :)

Anonym: Det har du helt rett i, det er sengagavlen. Tenkte kanskje jeg skulle legge ut noen bilder fra leiligheten hvis det kan være til interesse :)

sa...

Meant to be shoes! ;)

Dena sa...

they are amazing, and the colour is to die for.

Ladybird sa...

Lola y Starfish: For sure ;)

Dena: Totally crazy for yellow ;) xox

HerBerryness sa...

Åå så fine! Lucky girl :)

Ladybird sa...

HerBerryness: var superduperfornøyd med det kjøpet ja ;)