Sider

24.02.2012

Loving Lips

Photo: ladybird
Leppene mine er av den krevende sorten. De trenger godt med pleie for å holde seg myke. Får de ikke det så slår de seg vrange og blir tørre og flakete på et blunk. Spesielt på vinteren da kaldt klima og tørr inneluft tar knekken på de. Verdens fineste tulipan tipset meg om Loving Lips, en supernærende leppebalm fra Elemis.
Jeg klikket den hjem fra Feelunique og ventet spent på at den skulle dumpe ned i postkassa. Nå har jeg brukt noen måneder til å teste den grundig, og jeg er superglad for at jeg har funnet en leppebalm som er tynn i konsistensen, samtidig som den gjør leppene mine flakefrie og myke! Passer meg perfekt, siden jeg har store planer om å bli flinkere til å bruke lebestift i vår!
Takk fine Tulipan!

Flaky, dry lips! That's me, in a nutshell. Seems like my lips use any possible way to turn out dry and flaky. Not to happy about that!
Luckily a cute friend of mine, the Tulipe Noir, told me her little secret. Loving Lips from Elemis. I've been using it for some months, and it's pretty perfect. Supermoisturing, light-weight and my lips are happy! Perfect, since i'm planning on wearing a lot of lipstick this spring.

Ingen kommentarer :