Sider

29.01.2012

So I did some shopping...

Photo: ladybird
I går tok jeg turen til Murcia, en by litt oppe i fjellene en times tid fra Middelhavet og Alicante. Murcia har et godt utvalg av butikker og mange reiser gledelig i et par timer for å shoppe i Murcia. Jeg endte selvfølgelig opp med å finne meg noe fint, det er jeg nemlig ganske god på. Fant blant annet to godbiter på Bimba&Lola som jeg har holdt litt øye med den siste tiden.

Yesterday I travelled to Murcia to do some shopping and sightseeing. Murcia is quite a big Spanish city, up in the mountains, about an hour from Alicante. Murcia is known for good shopping, and many people travel hours to do their shopping here. And did I shop? Of course I did. I got myself some really good stuff, exactly what you'll se later on.

3 kommentarer :

Rosenberg79 sa...

De hadde noen superfine vesker i allefall! Håper vi får se inni påsen din :-)

Luisa sa...

Så koselig, du er så heldig som nyter alle de fantastiske plassene i Spania :) Nyd dem videre!

Ladybird sa...

Ida: de har veldig fine vesker..og sko, og smykker og alt! ;) Selvfølgelig får dere se!

Luisa: det nytes fullt ut, og jeg håper dere blir med på ferden ;)