Sider

13.12.2011

Vinn Make Up fra Viva la Diva



Photos: ladybird
Først vil jeg bare gratulere Luisa, som vant et partyantrekk fra Ellos. Hipp hurra! Nå kommer jeg med en liten snarkonkurranse her. Jeg trekker en vinne i løpet av uken. Du kan vinne en pakke med masse make up fra Viva La Diva. Perfekt nå som julen nærmer seg. 
Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen ditt beste skjønnhetstips, enten i kommentarfeltet eller på ladybirdsnest@hotmail.com. 
Lykke til!
Congrats to Luisa, who won herself a Christmas outfit by Ellos. Now you can win a whole lot of make up by Viva La Diva. Just leave your best beauty tip in the comment field or send it to ladybirdsnest@hotmail.com.

12 kommentarer :

Luisa sa...

Wow, nå ble jeg glad :D Haha fikk helt sommerfugler i magen i ren barnehagestil! Takk takk takk <3 Snille du <3

Siven sa...

Jeg har bare ett triks som fungerer bedre enn noe annet. Det er gratis, fungerer for alle sesonger og anledninger og det passer på ALLE typer jenter!

Trekk, smør eller lim på et SMIL!

Det går så mange trutmunner der ute. Fint dekket i diverse farger, men de gjør ikke noe for et ansikt. Tenk så pene de hadde vært hvis de hadde smilt...

cec_iliee@hotmail.com sa...

Visst vippetangen har blitt ødelagt og du for tiden har ingen, da kan du bruke en hard plastskje i stedet. Bare press den buede enden inntil øyet, slik at enden bøyer vippene dine.
Et annet triks er og ta vippetangen under varmt vann, og la vippetangen bli skikkelig varm, falske øyenvippeR? neeeh, bare enkle triks som gjør at du får super fine øyne;)

cashmereandcamera sa...

E ikke så oppdatert på skjønnhetstipsene, men jeg bruker creme masque i immortelle serien til L'occitiane som nattkerm. Oppdaget denne da jeg var gravid med prinsessen og hadde hundevalp her som skulle opp et par ganger om natta. Så ikke akkurat fresh ut, og huden var som gråpappir - temmelig sliten. Fikk en liten prøvepose da jeg kjøpte noe annet på butikken, og måtte jo teste. Dagen etter våkna jeg og kikka meg i speilet og jeg så våken og fresh ut (jeg FØLTE meg IKKE sånn), og da var jeg solgt. Nå går det ikke en natt uten, for jeg falt magepladask over effekten den har på mitt lill lett småbarnsmorslitne fjes;). Så, jeg hiver meg med i konkurransen;).

Anonym sa...

Mitt beste sjønnhetstips må være å ta en spisesje honning og/eller olivenolje hver dag! Det er anbefalt over hele verden, grekere gjør det hver dag og det er virkelig vidunderlig. det “smører” både kropp og sjel, det er bra for hår, man får det skinnende og glansfullt, det er mange gunstige fettsyrer, negler har godt av det, og hud har i alle fall godt av det. Det fukter, smører og pleier huden fra innsiden.

Og selvfølgelig smil,søvn og nok vann :)

-Carina

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne vinne, hadde vært en perfekt julegave til lillesøsteren min! :)

mitt tips er å klistre en liten lapp på maskaraen min, der jeg skriver ned datoen for når den ble åpnet. På denne måten er det enkelt å se når jeg bør bytte den ut, da en mascara skal byttes ut etter 2-3 måneder pga bakterier! Dette er et tips jeg er veldig fornøyd med! Klem Klem
Andrea

Anonym sa...

Mitt tips er: ikke undervurder en god fuktighetsgivende ansiktsmaske. works like a charm!

Englehagen sa...

Mitt beste tips er å drikke vann:) Det renser kroppen og man får fin hud.Og så er det sunt og godt:)

Lise sa...

Øyekrem!!!!! Dropper du alt annet, så husk denne:) men selvfølgelig, det aller beste er å huske hudpleien hver dag og kveld:) og solfaktor:) + et smil selvfølgelig;) off.. Har for mange skjønnhetstips til å bare skrive ett jo:) å søvn!! Masse søvn;) og husk at halsen er en del av ansiktet..:)

Martine sa...

Mitt beste skjønnhetstips er at etter du har vasket håret ditt, så skyll til slutt igjennom håret en gang til med kaldt vann! Dette gjør faktisk underverker for mitt hår, da det alltid blir skinnende blankt og fint :) Jeg ser veldig godt forskjell når jeg gjør det. Hårets skjellag åpnes når det blir varmt og lukkes når det blir kaldt. Et annet tips er å bruke håroljen Orofluido i halvtørt hår. Denne håroljen gjør tørkeprosessen mindre og det gir et blankt, mykt og skinnende resultat :)

Hadde jeg vunnet denne konkurransen, vet jeg om en fantastisk kusine som hadde blitt strålende fornøyd :)

Ha en riktig god jul! Julehilsen fra Martine

martinejoh@gmail.com

eremittglam sa...

Jeg testet Benefit Oh Lala Lift for første gang i dag, og jeg hadde aldri trodd at tre små dråper kunne virke så magisk på mine mørke ringer. Jeg møter ett helt nytt menneske i speilet, jo. Heretter skal jeg aldri være uten det produktet i hus! Aldri.

Hanne Stenvik sa...

Åh, dette passet bra! :D Jeg elsker viva la diva!

- Bruk alltid primer/krem før du sminker deg.
- IKKE overidiv
- Fjern alltid sminken før du legger deg