Sider

03.12.2011

Vil du lukte av Moods af Norway?

Photos: ladybird
Vil du vinne Moods of Norway sin Eau de Cocktail Pour Femme? Moods-gutta har blandet sammen en cocktail av norske duftperler og eksotiske ingredienser. Her frister de med blant annet markjordbær, solbær, bergamott, appelsinblomst og sedertre. Resultatet er en søt og frisk duft.
Send meg en god grunn til at du fortjener denne, enten på mail ladybirdsnest@hotmail.com eller legg igjen kommentaren i kommentarfeltet.
Lykke til!

Wanna smell like the Moods of Norway? I'm giving away Moods of Norway's first perfume for women, Eau de Cocktail Pour Femme. It's a mix of Norwegian berries, forest smells and hint of some exotic ingredients. Send my a reason why you deserve to smell like Moods of Norway, either in the comment field or at ladybirdsnest@hotmail.com
Happy weekend!

12 kommentarer :

Siven sa...

Jeg er superkresen på parfyme. Etter mange års leting fant jeg endelig en favoritt. Den er nå snart tom og jeg får ikke tak i den!

Denne kunne vært super pickmeup!

24 sa...

åååå... fordi eg fortjener det vell :)
i hverdagens mas og kjas :)

Henriette!

kul blogg,kjem gjerne igjen!

Victoria sa...

Jeg vil gjerne vinne denne søte flasken!
Ikke minst fordi jeg klarte å knuse min egen parfyme i forbindelse med adventsrengjøringen tidligere i dag...

Ha en god helg!

Line sa...

Jeg tror denne er en perfekt julegave til mamma.
Hun elsker Moods, men jeg tror ikke hun vet at de har lansert en parfyme. Det hadde vært en fin overraskelse på julaften!

Eva sa...

Jeg ville snu spørsmålet ditt. Jeg synes Moods of Norway fortjener å bli omtalt og reklamert for. De er en av de få norsk designmerkene som klarte å bli populært, samtidig å beholde egen identitet. Kult at de kommer med parfyme nå :)

Maren sa...

Luktet på denne i går, og den luktet virkelig friskt og godt!=) hadde vært en veldig hyggelig overraskelse hvis den hadde dumpet ned i postkassen.

Takk for en unik og inspirerende blogg! Har fulgt deg helt siden jeg leste om bloggen i Shoe pusher for noen år siden=)

Hilsen Maren

Anneli sa...

Har sendt deg mail, men måtte bare få si at jeg nå har sittet å sett på blogginnleggene dine i et par timer...så mye bra!

Englehagen sa...

Jeg fortjener en ny parfyme fordi jeg begynner på en ny start etter mange år med sykdom :)

Solveig sa...

å jada. Er på jakt etter en ny duft og jeg har kanskje akkurat funnet den ;) Spennende!

Siri sa...

Åh denne hørtes jo helt nydelig ut!!! Jeg har brukt min coco mademoiselle nå siden den kom ut, sånt jeg klarer bare ikke finne en annen hehe :) kanskje denne kunne gjort susen? Åh jeghåper håper!!!!!

Anonym sa...

Jeg er nybakt mamma som har gått gjennom en tøff fødsel. Jeg hadde blitt veldig glad for en ny duft:)

Jeg leser bloggen din hver dag, stor inspirasjon.

Stor klem fra Ranya :*

God jul.

Ladybird sa...

Kjære Ranya, send meg adressen din ;) Jeg har en liten gave til deg!