Sider

17.12.2011

Super Spot Remover

Photo: ladybird
Nå som jeg er midt oppe i flytting og juleforberedelser så har huden bestem seg for å si fra at den er litt stresset i form av noen små urenheter. Da tyr jeg alltid til denne lille flasken fra Origins, jeg påfører et tynt lag Super Spot Remover på urenhetene før jeg legger meg, og neste morgen er mindre hissige og langt mindre. Hurra for ting som fungerer!
In the middle of moving, changing jobs and getting ready for Christmas, my skin starts to feel a bit stressed. Small pimples appear, not one of my favorites! But this little bottle from Origins always comes me to rescue when these small spots appear. A thin layer on the spot before bedtime, a good night sleep, and the spot are looking much better the next day. I love products that actually work!

5 kommentarer :

Caroline sa...

Tusen takk for et forhåpentligvis godt tips på dette området. Kjenner meg igjen i forhold til stress og kviser. Dette skal absolutt prøves! :)

Ladybird sa...

Caroline: Stress er ikke bra, litt godt at kroppen sier i fra også! ;-) Jeg synes dette er den beste jeg har prøvd, veldig mange er så veldig harde med huden og man blir veldig tørr og flassete. men dette tørker ikke ut huden i like stor grad og demper urenhetene raskt. Så denne pluss en god omgang omtanke gjennom en fulktighetsmaske holder huden i sjakk i slike perioder! Håper du blir like glad i den!

Silje sa...

Vet du om en norsk nettbutikk som selger dette?

C. sa...

hvor kan man kjøpe det? trenger det asap! ;) haha

Caroline sa...

Det er sant. Man bør prøve å roe ned litt. Heldigvis er det snart jul og ferie.
Slike produkter er gjerne litt for tøffe mot huden ja, så denne virker jo bare bedre og bedre ;)