Sider

11.12.2011

Pen på Parfumerie med Pauline

 Parfumerie i Vibes gate 11 på Majorstuen, rett ved den nye avdelingen til Delicatessen. Vibes gate er et must når jeg er på Majorstuen, her ligger masse små herlige konsepter på rekke og rad.

Herlige farger! Jeg fikk jo lyst på alt...
 Pauline og børstene hennes...akk jeg tror jeg må investere i noen flere make up børster. Har dere noen favoritter?


 Såpestykker. Noe jeg har vært så svak for det siste året. Jeg tror såpestykket har fått sin revansje!
 Det er på Parfumerie jeg kjøper min herlige Eve Lom Cleanser...den er helt fantastisk!


Photos: ladybird
I går hadde Parfumerie i Vibes gate besøk av make up artisten Pauline Naerholm. Da måtte jeg jo bare ta meg turen innom for å få noen gode sminketips av Pauline. Damn, den dama er flink! Jeg synes mange make up artister kan bli litt for crazy for min del, jeg trenger ikke å lære hvordan jeg legger sminke i alle verdens farge, jeg vil bare se ut som en bedre utgave av meg selv. Naturlig og fresht. Og det kan Pauline! Jeg ble superfornøyd og endte selvfølgelig opp med å kjøpe med meg noen av de nye favorittene mine. De skal dere få en nærmere titt på senere.
Følg bloggen til Parfumerie for å bli kjent med det fine konseptet og de herlige merkene de fører. Og ta gjerne turen innom og bli kjent med den lille familien bak konseptet, de syder over av kunnskap om sitt felt og deler den mer enn gjerne med oss. Jeg kan ikke gå innom der uten å bli der en stund, det er så gøy å snakke med noen som brenner for det de driver med og sitter inne med så mye kunnskap. Hvis du følger bloggen så vil du også få informasjon om happening i butikken, slik som når de får besøk av herlige Pauline!
Yesterday I popped by Parfumerie to get my make up done by the make up artist Pauline Naerholm. When the owner told me a little while ago, that pauline was coming, I knew I had to be there. She is the queen of natural makeup, and that is what I want! I don't want crazy colors and over the top you-don't-even-recognise-me-make-up. I just wanna look like me, just a better version. I was so happy with the end resault, I felt beautiful and that I had learned a lot of new things. I ended up buying some Edward Bess goodies. I'll show you later on.
If in Oslo, go by Parfumerie in Vibes gate 11. I just love their little store. It's family owned and you can really feel that they have a burning desire for their little shop. I always tend to stay there forever every time I pop by, I just love to listen to their stories and try out their products. I got my beloved Eve Lom Cleanser there, and you know how much I love that one!

3 kommentarer :

ritas88 sa...

Så herlig dette så ut! Jeg kjøper børstene mine fra Sigma Beauty, en nettbutikk basert i USA. Fantastisk kundeservice og rimerlige børster med god kvalitet! Jeg har hatt noen av mine i 2 år og de er fortsatt like fine :)

sa...

Mac 4ever! ;)

Ladybird sa...

Ritas88: jeg har hørt veldig mye bra om Sigma, men klarer ikke bestemme meg for hvilken pakke jeg skal kjøpe ;)

Lola4ever: veldig fornøyd med de Mac børstene jeg har ;)