Sider

02.12.2011

Lusting for some leopard...


Photos: Ladybird
En ting jeg virkelig elsker med Zara, er de 399,- kuppene man kan finne der til enhver tid. Nesten hver gang jeg popper innom, så finner jeg fantastisk fine kjoler til den nette sum av 399,- Denne leopradsaken ble med meg hjem nå nylig. Jeg elsker at den har lange ermer, det er alt for få kjoler med lange ermer å få tak i. heldigvis så ser det ut til at det dukker opp flere og flere kjoler med lange ermer i butikkene for tiden, perfekt til hverdagsbruk! Denne skal få seg en tur innom Delicatessen i dag. Happy friday!
I love the 399 nok bargains at Zara. I always find the most amazing dresses at that price when I pop by. This week I took this leopard darling home. We're gonna have a lot of fun, starting today with tapas at Delicatessen.

5 kommentarer :

Nanne sa...

Åh, herlig! Jeg blir mer og mer glad i leopardmønster jeg også, men har ikke turt å ta den helt ut ennå:)

linda-mari sa...

Tipper du blir fierce i denne søta!

Nina C. sa...

Kjempe fin:)

idelis sa...

Å, denne var helt herlig! Er på jakt etter den perfekte leopard- kjole eller toppen, så kanskje denne er lekker?

Ladybird sa...

Nanne: Greit å begynne med litt tilbehør og ta det derfra ;) Jeg gikk veldig mye med leopradskjerf en periode, men nå er det mer klesplagg og sko!

linda-mari: Den er veldig fin og kan brukes til alt, så dette var et kupp darling ;)

NinaC: ja sant! :)

Idelis: den er veldig fin i fargen, det er viktig! leoprad kan fort tippe over og se simpelt ut, men denne er helt riktig ;))