Sider

14.12.2011

Gi 60 velduftende timer i julegave...

Ja takk, jeg tar gjerne med meg hele hurven!
60 timers hverdagsluksus...pick and choose!
Når du først er innom så bør du lukte på denne parfymen, den er helt fantastisk!
Photos: ladybird
...noen herlige såpestykker er også en super gave å få!

Jeg elsker hverdagsluksus. Og gode duftlys er et godt eksempel på hvordan man kan bringe litt luksus inn i hverdagen. Hjemme hos meg så brennes det mye duftlys, jeg elsker levende lys og det er ekstra digg med lys som sprer en deilig lukt i hele hjemmet. Disse fra Diptyque som jeg kjøper hos Heaven Scent er noen av de aller beste, og de er en storfavoritt hos meg og mange der ute. Man ser nesten ikke en hjemme-hos-en-fashionista-reportasje uten at et par Diptyque lys er representert. Mye mulig jeg tar feil, men disse må da være noen av verdens mest fotograferte lys, i fashion- og interiørsammenheng.
Nok om deres kultstatus. Den er nemlig vel fortjent. For øyeblikket brenner jeg Oranger hjemme hos meg, det lukter herlig av kryddrede sitrusfrukter og passer perfekt i denne førjulstiden. Ellers har jeg lagt min elsk på blant annet Figuier, Oyédo, Coriandre, Menthe Verte og Feu de Bois. Og nye favoritter dukker stadig opp. 
På Diptyque sine hjemmesider så står det "The candles are available in a rare choice of around fifty scents, inspired by a childhood memory, nature or journeys". Jeg synes det beskriver dette med duft så godt, det ligger så mye minner i duft... Og det er helt klart en utrolig flott gave å få og å gi. 60 timers velduftende hjem og mange gode minner.

I love scented candles! Especially the ones from Diptyque. They bring a small portion luxury into my daily life. 60 hours of wonderful smells filling the apartment. There are so many memories connected to different scents and Diptyque' s fifty scents are inspired på childhood memories, nature and journey. What a lovely gift, both to give and receive. What is your favorite Diptyque scent?
I can't quite decide...but I do love Figuier, Oyédo, Coriandre, Menthe Verte and Feu de Bois. And right now Oranger are bringing the Christmas feeling into my home, with its spicy citrus scent. Delicious!

2 kommentarer :

Luisa sa...

Hadde ikke takket nei til disse, gode duftlys er så herlig. Vi pleier å ha det på badet, veldig deilig når man ligger i badekaret :)

Ladybird sa...

Luisa: Gode duftlys er en luksus jeg gjerne unner meg, det er så fantastisk deilig! Aller helst vil jeg ha duftlys i hvert eneste rom ;)