Sider

15.12.2011

Fra Julenissen...

Photos: Fashion Mixology
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en liten julegave til meg selv. Hender jeg gjør det. Kjøper meg noe jeg har ønsket meg. Pakker det pent inn og skriver "Fra Nissen". Disse skjørtene er helt fantastiske, kjente jeg ble skikkelig gira da jeg så de i nyhetsbrevet til Fashion Mixology. Vårens versjon av dette skjørtet må være en av de fineste jeg har sett sålangt. Jeg må ha.
Sometimes I get a Christmas gift for myself. I'm buying something I've been craving, wrap in nicely and wrote "From Santa". I've been a good girl, I deserve it.

5 kommentarer :

Tulipe Noir sa...

Haha! Jeg har allerede to gaver fra "nissen" på lur :) Skjørtet er kjempefint, og helt sikkert nydelig på deg :)

Line sa...

Takk for tipset! Da blir det gave fra "Nissen" på meg også.

Ha en god jul! :)

Anonym sa...

har også sett på samme skjørtet på nett. Lurer på om de er veldig avslørende, vet du? Tenker på om de er helt tettsittende, er jo en str 40 og da er det litt av hvert som må holdes på plass!

Ladybird sa...

TulipeNoir: Jammen meg godt at nissen en oppvakt fyr altså ;) Nissen ble forresten observert samlende flasker på Løkka natt til søndag forrige helg...ønsker du deg noe dyrt? ;)

Line: Må ha ;))

Anonym: Jeg liker de veldig godt fordi det er en del stoff i flere lag, derfor er de mindre avslørende ;) Men det er selvfølgelig litt fra materiale til materiale, dessuten er størrelsene litt snodige, varierer nemlig veldig fra materiale til materiale. Jeg vil dessuten se for meg at disse melerte utgavene er enda mer tilgivende enn de i bare en farge. Også kan man jo bruke de til alt! :)

Tulipe Noir sa...

Gleder meg til å se!! Og det hørtes ut som nissen er en liten luring, han er jo rett i nærheten. Hvem skulle trodd? Elsker at nissen tenker på oss ;)