Sider

02.12.2011

En kveld i Efva Attlings nye butikk...






På min ønskeliste..."Sic itur ad astra"
Photos: Ladybird
Dere kjenner til min svakhet for Efva Attling sin design, jeg har to kjeder som alltid henger rundt halsen min og en rekke andre favoritter derfra. Derfor måtte jeg snike inn en tur innom åpningen av den nye Efva Attling butikken i Hedgehaugsveien her om dagen. Flotte Efva Attling hadde tatt turen innom fra New York og viste seg å være minste like hyggelig og flott som jeg hadde forventet.
Jeg fikk ført opp et par nye smykker på ønskelisten min og slått av en prat med noen søte bloggere og mange fine folk. For flere bilder kan dere ta en titt her, Mari fra Oslo Nights knipset mange fine bilder...og jammen meg dukket ikke jeg opp på et og.

Last week I attended the opening of a new Efva Attling store in town. Efva herself, flew in from New York, and looked stunning as always. You guys know that I'm a sucker for her design, and I even added some new favorites to my wish list this night...Take a look at Oslo Nights for more pics, I'm in one of them.

4 kommentarer :

karianne sa...

Det kjedet er så fint, det står høyt oppe på min ønskeliste og...

Veronica Lauritsen sa...

Jeg elsker smykkene fra Efva Attling<3 Står på ønskelisten til jul:)

Tulipe Noir sa...

Nå er ikke jeg så bevandret innen Efva Attling, men hva ligger prisnivået på? Så fint bilde av deg også! Fin hattefrøken du :)

Ladybird sa...

Guro: det er helt nydelig, jeg sikler på det hver gang jeg er der!

Veronica: Hun har så mye fint, jeg har mange favoritter derfra ;)

Tulipe Noir: Prisene er slettes ikke så ille. De ligger ganske nærme mange gullsmedmerker. Kjedene jeg går med starter vel på litt over 600,- hvis jeg husker rett. Jeg elsker Efva sin design, så enkel og anvendelig. Så ligger smykkene veldig pent, kjedene har den perfekte lengden og armbånd den perfekte fasongen ;)