Sider

03.12.2011

Bik Bok App

Photos: ladybird
Jeg har nevnt Bik Bok appen før, og nå gjør jeg det igjen. For nå er det virkelig verdt å laste den ned! Hadde det ikke vært for den, så hadde jeg ikke tullet meg innom Bik Bok i går og kommet hjem med disse tre lekkerbiskene av noen øredobber. For 29,- stykket! Bik Bok kjører nemlig kalendertilbud frem til julaften og disse kan du holde deg oppdatert på gjennom appen. Jeg er så fornøyd med gårsdagens kupp! Og i dag tror jeg jammen meg jeg må ta meg turen for å sikre meg noen flere base t-skjorter.
I just love the Bik Bok app. Yesterday I found out that they hade a superbargain at earcandy and got these three pairs fro 29nok each. Wowza!

4 kommentarer :

Tulipe Noir sa...

Oi, så lurt! Takk for tips :) Elsker slike smarte app'er. Herlig kupp! Min favoritt app er uten tvil EBAY sin. hihi :)

Ladybird sa...

TulipeNoir: ingen overraskelse at det er en av favorittene dine ;) Jeg har også Ebay sin liggende, men har ikke brukt den så mye...merkelig nok! ;)

Rock'n Roll Ballerina sa...

Så de i sølv "Bjørg" aktige øredobbene forleden dag...litt lyst på de;)

Ladybird sa...

Rock'nRollBallerina: de er så fine! Last ned appen, så holder du deg oppadtert på om det kommer flere gode tilbud ;)