Sider

11.11.2011

Stella bella

Photo: Renate Thorseth/Stella
Stella er helt klart det magasinet som gjør de sminke-reportasjene som fenger meg mest. Som regel klarer jeg ikke helt å relatere meg til bildene, da det blir veldig eksperimentelt og lite brukervennlig. Stella slår til med jackpot gang på gang. Det er sjelden jeg lar meg inspirere såååå mye av slike reportasjer, sist helg tok jeg faktisk med meg magasinet inn på badet da jeg skulle legge festsminken. Godt jobba Stella!
Og veldig artig å se en av skjønnhetsbloggerne jeg følger i den seneste utgaven.
There are not many magazines that really got my attention when it comes to the make-up pages. But Stella does that. It's fun, it's pretty, and it do-able. It doesn't look like the model have been to any make-up school exam, but there are make-up look that you and I actually can wear. Keep up the good work Stella!
Did you recognice the model at the pic, btw? I follow her blog. You can find it here.

2 kommentarer :

Sanne sa...

Det er synd for hende modellen, at hun ikke fik rettet de tænder, da hun var barn.

Ladybird sa...

Sanne: jeg synes det er nettopp det som gir henne ekstra mye sjarm jeg :)