Sider

01.11.2011

Red lips on a monday

Photos: ladybird
Man skal dra på litt ekstra i hverdagen. Jeg liker faktisk bedre å gå med røde lepper på en vanlig hverdag enn på fest. Denne røde lebestiften oppdaget jeg først på en jente i en butikk jeg var innom. hun var så fin, så jeg måtte bare spørre hva slags lebestift det var. Det var L'Oreal sin Color Riche i Coral Red #115. Og nå er den en mandagsfavoritt hos meg.
Red lips on a monday. I prefer strong colors on my lips for everyday use, not for party use. This red is a favorite of mine. L'Oreal Color Riche in Coral Red #115. Lovely monday red.

5 kommentarer :

Britt Lise sa...

Wow! For en deilig farge!!! Skikkelig frisk og fin, takk for tipset!

Kristiane sa...

Jeg er veldig enig i det du sier. Deilig å sprite opp hverdagen med noe så enkelt som røde lepper..!

Tina sa...

Morsomt, denne bruker jeg også :-D Den funker både om man er sommerbrune og vinterblek - helårsfresh!

Cecilie sa...

mmm jeg liker hverdagsfavoritter =)

Ladybird sa...

Britt Lise: den har blitt en av mine røde favoritter! :))

Kristiane: Thums up for det! Du snuppis, har savnet blogginga di!

Tina: Allround favoritt ;))

Cecilie: Hverdagsfavorittene er de beste ;))