Sider

11.09.2011

Markeder...

Photos: ladybird
Lokale markeder må alltid besøkes. Da jeg var på Mallorca så besøkte jeg blant annet søndagsmarkedet i Alcudia sin gamleby. Utrolig gøy å gå rundt å titte, småsnakke litt med selgerne og lukte og se på alt de har å tilby. Jeg endte opp med en stor skinnbag som ble med meg hjem. Den får dere helt sikkert se mer av senere.
Off to the market! I love to visit the local markets when I travel. At Mallorca I visited the sunday market in the old town of Alcudia. Love walking around, looking at all the stalls, smelling all the fresh food and the spices, talking with the smiling people selling all kind of stuff. I even came home with a big leather bag. I'll guess you will have a look at it later on.

7 kommentarer :

Hanne sa...

Så flotte bilder. Hva slags kamera har du? Noe å anbefale for den som ikke vil ha et kembo-kamera på slep..?

Vibbis sa...

For noen fantastiske bilder!

Natasha sa...

Those colors are so vivid and beautiful...

Anonym sa...

I love markets, hence why I long to go to Marrakesh so much.

I am drooling over those bags. Please show which one u got :)

x

Ladybird sa...

Hanne: Takk :) Jeg er veldig glad i mitt Olympus PEN, tar veldig bra bilder og er ikke like stort og tungt som et speilreflekskamera..dessuten ser det kjempefint ut ;) Ellers har jeg er kompaktkamera som også tar veldig bra bilder, Canon Ixus 980 IS ;))

Vibbis: elsker å vandre rundt å ta bilder når jeg er på ferie :)

Natasha: Then you should have been there and smelled the market, all those spices and fresh food. Yummie!

Beingdena: Ohhhhh..Marrakesh! I would love to go there sometime. It seems so colorful and exciting. Guess I would have shot thousands of photos if I went there ;)) I got a BIG bag...you'll see! xox

Aleksandra sa...

En fantastisk og inspirerende blogg! Finner alltid et vakkert bilde, tips eller et fint antrekk hos deg!

Ladybird sa...

Aleksandra: Tusen takk for veldig fin feedback Aleksandra, det setter denne frøkna stor pris på :)