Sider

20.09.2011

Juicer du?




En av årets beste investeringer er helt klar juicemaskinen min. Jeg har nå blitt helt avhengig av ferskpresset juice i alle tenkelige varianter. Tittet innom bloggen til Stella magasinet sin trenings- og sunnhetsekspert, Carina Hultin Dahlmann, og fant disse to snuttene. Litt juice-inspirasjon er alltid digg, disse to skal jeg teste ut i høst.
Har du juicer? Hva er din favorittjuice?
I love my juicer! It's the best investment this year. Can't make it without my fresh juice. Carina Hultin Dahlmann is a health-expert in a norwegian brand and she shares some juicy secrets at her blog.

5 kommentarer :

Therese sa...

Juice er bare så fresht! Min favoritt er eple, rødbet, gulrot, ingefær, sitron, agurk, litt brokkoli/spinat og selleri. En herlig start på dagen:D

Luisa sa...

Åh! Det er garantert noe vi skal investere i :D Gleder meg!

Ladybird sa...

Therese: Det er superfresht! Jeg har ihvertfall helt dilla. Kjøpejuice blir aldri det samme igjen ;))

Luisa: Såååååå verdt pengene, jeg elsker min juicer!

Carina Dahlmann sa...

Så gøy å se at det er enda flere juicefans i Norge!Therese, det er en "killer" start på dagen og ferske rødbeter er spesielt bra for hjerte-og kar og for høyt blodtrykk. Selleri er supert etter trening eller når man er i varme klimaer og svetter mye da det naturlige innholdet av natrium oppretter riktig elektrolyttbalanse i kroppens celler:)Ha en fin og juicy dag!!

Ladybird sa...

Therese: det var en kobinasjon jeg ikke har testet ut før! Jeg bruker mye appelsin/spinat/ gulrot, jordbær/eple/selleri, epler/aupermat... Alltid godt med ny inspo ;)

Luisa: Anbefales på det sterkeste! Men vær klar over at kartongjuice aldri blir det samme ;))

Carina: Så gøy at du tok deg tiden innom da! Takk for masse god inspirasjon både på bloggen din og i Stella, keep up the good work!! ;))