Sider

16.09.2011

I dag.

Photos: ladybird
Jeg digger min nye stjernegenser fra Zara. Er ikke den fin? Rundt halsen henger tre favoritter. De to små sølvsmykkene kommer fra Efva Attling, dere har sikkert lagt merke til Pencez de Moy smykket før? jeg elsker det smykket, har gått med det konstant siden jeg kjøpte det. 8-tallssmykket er en nykommer rundt halsen. Jeg skal vise dere noen finere bilder og fortelle litt mer om disse smykkene senere, Efva Attling har nemlig alltid en fin tanke eller filosofi bak sine smykker. 
Sistemann ut er et sort- og sølvfarget smykke fra Gina Tricot, som jeg kjøpe for mange år siden. Jeg elsker litt røffere smykker, og da er biller, fluer og insekter midt i blinken. Så i dag handler det faktisk om stjerner, biller og kinesisk filosofi.
I love my new top from Zara with a lot of small stars, comfy and cool! Today I paired it with two favorite necklaces from Efva Attling and a chunky necklace from Gina Tricot. Efva Attling always has these amazing stories around her jewelry, I'll tell you more about these two later. And the silver and black bugs, what is not to love about bugs?

6 kommentarer :

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Veldig kult!

Synnøve sa...

Åh, jeg TRENGER at Zara snart somler seg til Stavanger! Blir helt grønn av misunnelse!! Og jeg elsker pendez de moi smykker ditt! Har du peil på om det kan kjøpes på nett?;)

Luisa sa...

Jeg er helt enig med jenta mi Synnøve her, jeg trenger Zara til Stavanger! Den genseren er jo kjempesøt! Og smykkene dine er fine!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Jeg elsker stjerner og den genseren var superfin! Smykket fra GT er helt rått.

Nora sa...

Oh my, insektsmykke er virkelig fantastisk! Og så fint med stjerner til!

Ladybird sa...

Ellen-Marie: Tusen takk :)

Synnøve: jeg tror Efva Attling har egen nettbutikk. Gikk innom og sjekket, la merke til at prisene er uten moms, så legg til det for å få sluttsummen, det kommer sikkert opp når man bestiller ;)

Luisa: jeg krysser fingrene for at dere får Zara til Stavanger etterhvert ;)

Rock'nRollBallerina. Yndlingsgenser ;) Og kjære vene, jeg var så heldig da jeg fant det smykket på salg for noen år siden. hvordan kan noe slikt ende på salg, det er jo superfint!!

Nora: Et godt salgskupp...jeg kommer ikke over at de hadde det på salg, ville tro at dette var et smykke som ville flydd ut av butikk :)