Sider

27.08.2011

Oppfrisker

Photo: ladybird
Jeg har alltid meg meg forfriskende spray når jeg skal til varmere strøk. Digg å spraye seg med når sola steker og du trenger en liten oppfrisker. Denne fra Maya Water er nok favoritten, ellers har jeg også brukt en fra Sephora sitt eget merke, men den har ikke like digg sprayfunksjon.
Når jeg ikke er på ferie og later meg i varmere strøk så har jeg denne stående på kontorpulten. Den er nemlig perfekt når den tørre innelufta får huden til å føles ut som den skal krakkelere.
I always bring a Thermal Water Spray when I go somewhere hot, like Greece. This sprays are super when you're out in the sun all day and need a little refreshing pick-me-up. This one from maya Water is my favorite, but I've always been using one from Sephora, but the Maya one got the best spritzer!

2 kommentarer :

Line sa...

Har hatt lyst på denne en stund. Hvor kjøper du den?
Fortsatt god ferie! Her i Oslo er det øspøs regn og tordenvær.

Ladybird sa...

Line: Ikke for å være ekkel, men det er litt ekstra godt å være på reise når det er dårlig vær hjemme ;) Jeg kjøpte Maya Water hos Supernature i Øvre Slottsgate. Tror de selger det over nett og, både på Supernature sine sider og Maya Water sine egne sider :)