Sider

17.08.2011

Hjemme hos Olivia


Photos: Mag
I nyeste Mag var det en Hjemme-hos-reportasje der vi fikk se bilder av leiligheten til Olivia Palermo. Kunne lett adoptert noen av de møblene gitt. 
Når vi først snakker på Mag, det magasinet har virkelig tatt seg opp. Før tittet jeg ikke igjennom Mag, det føltes så ungt. Nå kan jeg titte igjennom og la meg fascinere av både det ene og det andre. Bra jobba av Mag-jentene!
An photoarticle of Olivia Palermo's home in latest Mag. That girl got some seriously chic furniture!

7 kommentarer :

Karoline sa...

Haha, hun har The Black Book of Style by Nina Garcia. Det har jeg også! Merker jeg føler meg litt kulere nå ;)

Ladybird sa...

Karoline: der ser du ja! ;) er forresten den boka bra? Jeg digger sånne små og store fashionbøker, alltid på utkikk etter nye å fylle hylla med ;)

Elisabeth sa...

Heisann
Vet at du trener bikram yoga, og ble selv helt fasinert etter å ha prøvd det første gang. Har nettopp flyttet til Praha og i dag hadde jeg min første bikram yoga time her. Tror aldri jeg har opplevd noe mer ubehagelig, etter kun tyve minutter ble jeg svimmel, kvalm og pulsen raste og jeg klarte kun å sitte stille på matten resten av timen. Instruktøren som hadde timen var ikke akkurat forståelsesfull og prøvde hele tiden å få meg til å fortsette å gjøre øvelser. Har du noengang opplevd å bli dårlig i løpet av de 90 minuttene? Nå er det nesten sånn at jeg er nervøs for å gå tilbake, både fordi jeg er redd for å bli like dårlig igjen og fordi jeg etter timen ikke satt igjen med den positive følelsen jeg har hatt etter timene jeg har tatt i Bergen.

Karoline sa...

Det er lenge siden jeg leste boka (ca.3 år), men husker at jeg syns det var kjekt å lese :) Den gav meg noen nye filmtips også!

Mia sa...

Drømmeleiligheten rett og slett!!

maria sa...

Hei!
Skulle gjerne likt å lest den artikkelen! Vet du om det er fra Mag august eller september utgaven? Hadde blitt gald for svar :)

Ladybird sa...

Elisabeth: Det er helt vanlig å bli dårlig! :) Den første timen jeg var på så måtte jeg legge meg ned etter halve timen, jeg lå på gulvet og vridde meg i smerte og trodde jeg skulle besvime og kaste opp og det som verre var. Instruktøren tvang meg til å ligge slik og slik, og var temmelig streng. jeg var helt sikker på at jeg kom til å kjøre derfra i ambulanse. Da timen var over og jeg fikk lov til å gå så vaglet jeg meg inn i garderoben der jeg hang med hodet mellom knærne i femten minutter...så tok jeg meg en dusj og begynte å kjenne litt på godfølelsen. Men jeg ville ikke gi opp og forsøkte igjen. denen gangen var det mye bedre. jeg har også hatt noen tilbakefall der jeg må legge meg ned på matta og kun konsentrere meg om å puste, gjennom hele timen. Men jeg elsker følelsen etter timene og kommer til å fortsette. Det er rart med Bikram, man kan komme inn og føle seg i sitt livs form og bli slått rett ned i matta etter en halvtime, ellers kan man komme inn fyllesyk og dårlig og ha sin beste time noengang... Jeg er ihvertfall blitt hekta! Synes man merker resultater på kroppen veldig raskt! Kom deg tilbake i salen, og husk at det kommer til å komme flere helvetestimer. De kaller det tross alt et torturkammer ;))

Karoline: jammen da skal jeg snuse litt mer på den ja! Takk for tips!

Mia: Nydelig!

Maria: det vet jeg dessverre ikke. Jeg flipper igjennom alle magasinene på jobb, har ikke Mag hjemme. Så jeg la ikke merke til hvilken utgave det var. Dessverre :(