Sider

14.06.2011

140611

 Akkurat nå har jeg total crush på følgende:
- Hvit neglelakk (denne er fra Essie og heter Blanco)
- vennearmbånd i knallfarger, rundt både håndledd og ankler
- øredobber andre steder enn øreflippen, for øyeblikket midt på øret
- Beltet mitt fra Patrizia Pepe
Photos: ladybird
Topp fra Designers Remix
Bluse fra Zara
Skjørt fra H&M Trend
Belte fra Patrizia Pepe
Pumps fra Bianco
Kjede fra Efva Attling
Vennearmbånd fra Peru
Ring fra Weekday
Top from designers Remix, blouse from Zara, Skirt from H&M Trend, belt from Patrizia Pepe, pumps from bianco, necklace from Efva Atling, bracelets from Peru, ring from Weekday.

10 kommentarer :

Cecilie sa...

Ooooh lookin' good, sweetie =) Jeg elsker også beltet ditt

Ladybird sa...

Cecilie: Tusen takk kjære deg ;)) det var rett og slett et skikkelig kupp! ;))

Hilde sa...

Hei! Jeg anbefaler deg denne ear cuffen dersom du er glad i øredobber andre steder på øret: http://www.jfr.se/ear-cuffs/ear-cuff-hollow-cross.html Fantastisk!

Anonym sa...

Damnit, du ser forbanna bra ut, rett og slett!

Anonym sa...

For et fint antrekk! Du er nydelig!

Mia sa...

Et stk fresh dame ;) Tror jeg må lære meg å hekle sånne armbånd altså!!

Victorias Inspirasjon sa...

Fantastisk! Jeg elsket alt! Smykkene, beltet, skjørtet, ringen og BELTET! Looking good ;)

Ladybird sa...

WOW, tusen takk for fine ord! Det er så moro å lese! Og tusen takk for linken til øredobben ;))

Tessi sa...

Elsker ringen og skjørtet ditt:)

Ladybird sa...

Tessi: noen sanne favoritter her i gården ;)